Innebandyproffs eller Carolina Klüft

Japp det är jag! Har praktiserat hela veckan på Surteskolan, som idrottslärare för år 3-6. På två dagar blev jag tillfrågad minst åtta gånger om jag var Carolina Klüft.
- Jajemen, svara jag. Har vunnit allt som går att vinna. Man är ju inte vem som helst lixom.

Dessa barn. Men kul är det. Tog på mig rollen som domare i dagens innebandyturnering mellan 5-6:orna.
Daniel hade varit stolt. Jag var helt enkelt grym. Det gick så otroligt fort och det var svåra situationer att hinna ta ställning till..... Mål eller inte mål?

Jag är kär....Det finns en kille... lång(?) och mörkhårig.... ett riktigt charmtroll.... jag önskar jag var 11 igen. Då kanske jag hade haft en chans.

Innebandy "ledigt" i helgen. Det är lika med att sitta i seket på JSM på lördag och en b-lags match på söndag om jag hinner dit.
För övrigt blir det hästtävling på söndag.

STOLT över min sambo. På lördag dömer han sin första herr-elit match. Synd att det är på andra sidan Sverige så man inte kan kolla bara.

Vi trillar ner men reser oss upp. Vi trillar igen och reser oss upp. Nästa gång trillar vi inte.


Kommentarer
Postat av: Vargkläder!

jag knyyyyyyyyyyyyyyyyyyter näven!

2007-10-12 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback