Höstens fest!!!

                           
image84


                                    Inte att missa!! Alla kommer vara där!


Fredag = helg igen! I like!

Fast jag har en monster uppgift att göra till på onsdag... ska sätta igång, men den är så jäkla flummig. Tror inte att det är någon i klassen som egentligen fattar vad vi ska göra. Det blir till att tolka på mitt eget vis.

 - - -

Match imån. Har längtat i två veckor. Känner mig faktiskt helt okej nu med, bara aningens förkyld.

Warberg känns inte jätteheta i år. Har bl.a. tappat sin playmaker Elisabeth Göras. Men Surte - Wic blir alltid tuffa och jämna matcher.

Nu jäklar är det dags att visa vad vi går för egentligen. Vet inte hur många som frågat: vad hände i olofström?
Var dem verkligen så bra?
- Nä, DEM var inte så bra. HON var så bra.

Men Warberg har ingen Louise Wickström. Så nu glömmer vi det.

Andra matcher i helgen:

Malmö - Älvstranden : jag tror på Malmö. Dem har startar rätt bra, iaf resultatmässigt.

Olofström - Södra Dal : Wickström mot Persson. Wickström vinner på hemmaplan.

Färjestaden - Halmstad : Färjestaden hämtar ytterligare 3 poäng på västkusten.

Göteborg - Ingelstad : Såg Göteborgs herrar spela match i skandalhallen i går. Den är fortfarande lika hal och jävlig. Bollen studsa som en studsboll. Golvet avgör till Göteborgs fördel.

Skandalmatchen kommer spelas klart den 1/11 antagligen. 19.00 i VALHALLA.

HEJA SURTE!!!

Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha, den var bra.. valHALla :P

Postat av: Gullme

Jag stod i mål och älvstranden vann med 7-3. malmö tappade allt när vi gjorde 5 mål på 9 minuter i andra perioden. hoppas du är nervös på lördag ;) kram

2007-10-21 @ 23:07:26
URL: http://gullme.blogspot.com
Postat av: Gullme

hehe.. menar söndag såklart :P

2007-10-21 @ 23:08:32
Postat av: Gullme

ett ytterligare tillägg: ja fick ett ass oxå :D

2007-10-21 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback