3:e världskriget

Som en viss Larsson uttryckte det:
Det var Surte mot ett världskrig. Hade det varit som ett "riktigt" krig hade vi vunnit matchen. Tredje ronden var våran.

Men vad hjälper det när det känns som om hemmalaget i periodpausen till andra hade mixtrat med utrustningen och stoppat magneter i vårat mål och i bollen? Jag tror nästan att dem hade kunnat skjuta åt fel håll och ändå hade bollen hamnat i vårat mål. Helt sjukt var det.
Starkt att vi faktiskt fortsätter kämpa och åtminstone snyggar till siffrorna lite. Vårat powerplay är ändå farligt. Mål igår igen och det var ritktigt nära även i det första.

Bara glömma och gå vidare. Vill lova att det inte blir lika lätt för dem i Ale Gymnasium.

Tycker att jag fick till min tipsrad hyfsat ändå. Två rätt hittills. Södra Dal-Ingelstad är för mig ett mysterium? Har Ingelstad bara mörkat formen innan eller vad hände där?

Gårdagskvällen avrundades på Nivå. Idrottseliten var samlad..... IFK Göteborg och Surte IS. Same shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback