Upptagen

I morgon väntar en härlig bussresa till Skåneland. Match mot Södra Dal vid halv sex, hemkomsten är beräknad till nån gång efter 24. Sen ska jag upp klockan 6 igen. Inget jag ser framemot just nu. Fast det är frivilligt, jag har valt det själv. Just nu ångrar jag mig jävligt mycket. På söndag morgon klockan 6 kommer jag ångra mig ännu mer. Men vad gör man inte för att åka på en sista hästtävling för året, i härlig snålblåst och regn. Går tävlingen bra har jag glömt allt det jobbiga.

Match imån då alltså. Efter en krasslig vecka är det bara att hoppas att kroppen har tillräckligt med energi för att se till så vi får några poäng med oss hem. Förkyld och lite halsont, men va fan. Det som inte dödar det härdar.

Förhoppningsvis sitter lite vänner i den annars skånedominerande publiken. Vi ska göra vad vi kan för att bjuda på en bättre match än dem fick se förra året, matchen mot Malmö. Eller vilken match? Den är glömd sen länge.

Dags för praktik igen på en gemytlig mellanstadieskola i Ale kommun. Ser fram emot två veckor tillsammans med Sista Minuten-Lisa.

Spenderat kvällen hos Jonnis. Thaimat för mig, pasta till Jonna. Massa godis och Coca Cola. Perfekt matchladdning. Oh yes!

Pettson vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, tack!!! Det är väldigt roligt...allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback