Söndag kväll...

Funderar på att göra en Jonna och stänga ner bloggen... har inte riktigt tid att uppdatera. Men än har jag inte bestämt mig helt så jag får kladda ner några rader nu....
Matchen mot IBF Göteborg slutade som bekant 4-1. Vi spelade 1-1 de sista två perioderna och det får vi ta med oss till nästa match. Inte lätt att göra mål igenom en köttmur, som dessutom tilläts hoppa för att täcka skotten. Nåja....
Efter denna match fick vi höra en massa gnäll om att vi spelar så himla fult. Vet inte om jag tycker att vi spelar så mycket fulare än IBF, tycker det var hårt (och fult?) från båda håll.

I alla fall... Snacket om hårt spel för oss i alla fall till helgens matcher. Det var inte utan att skratta som jag läste matchrapporten från IBF Göteborg - Södra Dal. Facit för IBF blev tre stycken tvåor för hårt spel, otillåten trängning och fasthållning. Dessutom en 5:a för hårt spel. Slutdiskuterat?

Tre härliga poäng mot Halmstad och 12-6. Kanske inte nåt skönlir, men vi vann och det var det viktigaste. Matchens lirare: helt klart LISA PERSSON. Sicka jäkla räddningar...
Sen fanns det massa andra som var "ganska bra" också.... Typ Sandra Svensson som står för fyra kassar, Virre som gör en grymt bra straff räddning m.fl. Min egen insats är dock under all kritik :(

Spelledigt nästa helg. Lite skönt om än lite tråkigt. tror jag behöver en vecka att vila upp mig. Har känts bra tungt i benen den gångna veckan. Lite mycket på schemat kanske...

HARD ROCK FEST på fredag. Hoppas massor av folk kommer. Det blir lixom roligare då...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Helt rätt kommenterat om det fula spelat Carro!!!!

:)

Ja på fredag blir det fest, ska börja ladda redan nu, var ju ett tag sedan man var ute..

2007-11-05 @ 07:55:29
Postat av: Carro

Hahaha... Ja vad ska man säga...

2007-11-05 @ 09:19:02
Postat av: Anonym

ja, lägg ner bloggen...

2007-11-05 @ 14:30:55
Postat av: Jonna

Någon som tog åt sig som inte vill läsa mer kritik, jobbigt.
Men vi dina vänner vill inte att du lägger ner!! Vi måste ha någon som försvarar oss när vi runt om läser olika påhopp/påhitt hos olika bloggare. =). Ska kanske knåpa på några rade för att göra ett gästinlägg=)

2007-11-06 @ 11:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback