Måndag och en mikrovågsugn rikare :)

Ja så var denna helgen slut den med....  :(
Fick två sköna sovmorgnar, var längesen jag sov så länge två dar i rad. I morgon blir det att gå upp jättetidigt. Skall vara på Dios klockan 7 redan. Men det är det väl värt... i alla fall när pengarna trillar in på kontot.

Fredagkväll med Jonnis och Pettis. Kan bara bli bra. Jag ägde i buzz.... utklassade dem båda.... i alla fall om vi vänder på prislistan ;)

Matchen va en konstig match. Vi fick aldrig igång nåt ordentligt spel förutom under några kortare sekvenser. 3-3 kanske inte va så tokigt med tanke på matchbilden. Men det är ändå surt, känns onödigt på något vis. Skönt att göra mål igen, har vart lite dåligt med de dem senaste matcherna. Underbar  diagonal pass av Jonna =)

Lördag kväll spenderades med Larsson och Ryberg. Den snabbaste middag jag någonsin ätit på restaurang, sen hem och kolla fotbollen tillsammans med två bröder från Dalen. Och Grettan som ramla in efter ett tag. Trevligt.

Åkte till Allum i söndags för att hitta ett par jeans till Daniel. Men den som åkte hem med ett par jeans va jag.
Ännu fattigare.. =(
Sen blev det roadtrip till Varberg för att kolla Warberg -Dalen. Kul match i två perioder.
Efter lite annorlunda pausunderhållning i andra periodpausen åkte vi hem . En mikrovågsugn rikare. Ha ha... Det var det roligaste på hela dagen.

Har precis haft besök av en av mina bästa vänner från förr.... Susanna. åååååååå vad jag blev glad över att se dig igen!!! Frukost på fredag är redan bokat.

Ska ta mig i kragen. Läsa några sidor i min bok iaf. Jag är nog sämst på att läsa tråkiga böcker. Möjligtvis är Lisa "sista minuten" Pihl sämre.... Haha... Gillar dig blondie..

Så va det med det.

Kommentarer
Postat av: jonna

ja kan man inte göra mål för man försöka passa istället=)

2007-11-20 @ 13:37:07
Postat av: Lisa

Grattis till mikron ;)
har du läst nåt av ögonbrynsgubben än?

2007-11-20 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback