Idrottslärare - oh yes!

Hemmafixar dag idag..... I alla fall halva dagen. Var rätt skönt ändå, när jag väl kommit ur sängen, att ha en tidig föreläsning idag. Slutade redan kvart i tio. Sen vet det fasiken om föreläsningen var så nödvändig; en del tyckte nog det, men jag som redan har så bra talar röst tyckte den va ganska seg. Vi fick nämligen lära oss att tala från magen... Fick i förrgår klartecken om att jag fått byta inriktning till idrott istället. GLAD!

Har städat, tvättat, diskat och donat. Funderar till och med på att baka lite.... Får se hur det blir med det.

Ikväll blir det lite uppladdning inför matchen imån. Jonna, Pettson och kanske några till kommer på besök. Så nu är det min tur att vara hundvakt.. ;) Blir nog lite buzz, grilla lite mat (inomhus såklart) och idol??

Imorgon kommer Ingelstad på besök till gymnasiet. Än så länge har vi inte förlorat någon match på hemmaplan och vi har inga som helst funderingar på att göra det i morgon heller. Så jag räknar med att vi imorgon kväll har 15 poäng i stället för 12 och håller oss kvar i toppen där vi hör hemma! =)

Känns inte som om det är några jätte spännande matcher i helgen i damer div 1 södra.
Tippar lite...

IBF Göteborg - Halmstad:  En klar 1:a
Malmö- Olofström: Visserligen är Wickström skadad men tror ändå på bortaseger
Färjestaden - Södra Dal:  Södra Dal vinner
Älvstranden - Warberg:  Wic har hitills inte vunnit en enda match och jag tror inte att dem kommer göra det nu heller. 

2500 besökare i Scandinavium i onsdags då Warberg körde över Pixbo. Pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback