heja Sverige....

Så var det klart... Sverige till EM-slutspel och nu slipper vi höra om det ett tag. Och Lagerbäck - han sitter säkert.

Trodde att jag höll på att bli sjuk idag, kände mig grymt hängig i skolan och hela eftermiddagen. Seg i benen på träningen men nu känner jag mig ganska bra tror jag. Får väl vänta och se i morgon när jag vaknar.

Hemlig träning imorgon, utan klubba. Va fasiken.... jag gillar inte såna överaskningar. Sist blev det iofs lyckat med afrikansk dans å grejer.... Får se vad dem hittat på den här gången, coaches.

På tal om coach... Stefan i bilen idag när vi vänta på Jonna. Han var grymt imponerad över att jag kunde skriva sms så fort, och att jag skrev med båda händerna. Tillslut var han tvungen att ta upp mobilen och testa själv... då kom han fram till att han faktiskt också skrev med båda händerna... i alla fall vissa ord. Så var det med den talangen.

Daniel är i Umeå och har dömt Dalen - Järfälla i Ligacupen. Så det blir till att sova ensam i natt. Precis som det blir till helgen. Då är destinationen Karlstad. Han e änna ute å ränner den där pöjken. Men det är okej, så länge han tjänar pengar på det.

Pettson har fått en ny vän... haha....

Imorgon är det torsdag.

Kommentarer
Postat av: Pettson

Haha Carro.. du ska se smset ifrån min nya vän..trodde inte mina ögon. Haha

Postat av: Lisa

DEN HÄNGER LÖST!!

2007-11-23 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback