För vi är ändå stjärnorna *

Spelledigt och Hard Rock fest.
Sitter här med en härlig huvudvärk...men det var det värt. Tack alla grymma för en ruskigt rolig kväll... Som vanligt när man är med laget =)
Det första jag sa när jag vakna i morse va: - Fan, vi skulle varit här ändå.... Då hade det varit jag som hade haft massa go mat kvar att käka. För att inte tala om Virres ostar.... Avundsjuk Jonnis....
Bra att alla som försökte kom in.... Tredje gången gillt Virre... Haha...

För vi är ändå stjärnorna.... ;) Det vad var några ur vårat herrlag sa igår... Jag tyckte det va pinsamt att jag bara kände igen en eller två från herrlaget, trots att vi tränar innan dem varje onsdag. Men han sa typ: varför skulle ni veta vilka vi är.... det är ju ni som är stjärnorna... Vi kan ju ingenting jämfört med er... Haha.... ja just det.

Men nu har Sofia i alla fall lovat pojkarna i herrlaget att vi ska ha en gemensam lagfest... Så sen kanske jag vet nån mer i alla fall...

Dags att ta mig i kragen. En tur till stallet väntar och sen bio med Jesper... Vi ska se Råttatouille... =)

Hundvakt snart igen, Pettis??


Kommentarer
Postat av: jonna

du är välkommen att komma och äta upp ostarna och pajerna=)=) hehe

2007-11-10 @ 15:51:45
Postat av: Pettson

Ja, självklart! :)
Asså, ärlig talat.. vad hände igår? Jag var på hard rock, drack två öl och åkte hem.. ölen tog typ 30 minuter, knappt..men sen då, vad hände med de resterande två timmarna? Sjukt läskigt. Men kul var det, även ifall jag inte minns så mycket :D Haha.

Postat av: Terre

Sjukt kul kväll alltså :) Fy vad ont i fötterna jag hade när jag vandrade därifrån va. Shit :D

2007-11-10 @ 18:56:02
Postat av: virre

Skam den som ge sig, jag skulle in, fanns inget annat=) roligt hade man oxå, längtar redan till nästa gång vi kommer ha hard rock fest...hehe

2007-11-11 @ 18:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback