Året var 1979

Lördag har övergått till söndag, sängen väntar. Uppstigning om 7 h ungefär. Segt. Får glädja mig åt att jag kan sova lite på måndag i stället.

Det blev lite "after study" igår med klasskompisar. Oh yes! Ganska så trevligt förutom stället vi ABSOLUT skulle till. Kings Head. Första och sista gången Carolina Björkner satte sin fot där. Åkte vidare till en klasskompis på Hisingen. Lite roligare ändå.  Sista Minuten - Den hänger löst =)

Fick kränga godis och toast till småtjejer och föräldrar på ridklubben idag, hade gärna sluppit. Sen vidare för att kolla IBF - Olofström. Blev lite chockad när jag kom dit efter ca 12 minuter av första perioden och det stod 3-0 på resultat tavlan i Torpahallen. Wickströms första byte resulterade i 3-1. Hon är inte riktigt klok den där. Fruktansvärt bra. Bara att ta av sig hatten. Matchen slutade 5-4 till Olofström.

Packade in packet (Jonna å Sandra)i bilen och begav oss hemåt. Kollade lite resultat på nätet, bl.a. herrar div 1 södra.
Sandra konstaterar att Hide -a- little Mullsjö leder serien. Ja precis Sandra: Göm lilla Mullsjö =)

Vandrade ner på byn för att ta oss en bit att äta. Har hört att vi i Surte är bönder så då måste ju Avenyn ligga i byn ;-)
En och en halv timme mättare försöker vi ta oss upp till Konsum i det värsta vädret som varit den här hösten, snacka om att regna från alla håll. Sandra tycker att det är lite fuskit att jag å Jonna har luvor på våra jackor, även om vi knappt ser ut, och utbrister:

- Men du har ju luder i din jacka, Carro.

Päls Sandra, möjligtvis ludd. Men nåt luder bär jag inte runt på.

Skyndar hem för att kolla Svensson, Svensson. Något besvikna när det visar sig att det istället för denna härliga humorserie sänds melodifestival för barn. Ja ja.
Mari tillkommer och det blir spelkväll istället. Flodhästen åker berg-och dalbana och TP.

Sandra vinner Flodhästen och sen gör hon så att vi förlorar TP. Hmpf.

Trots att Jonnis och Mari bara fick Matrix frågor på sina pluppfrågor. Fast Mari är ändå född 1979. Nästan.

Krypa ner under täcket och sova en blund. Oh yes!



Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha väldigt roligt, eller modell-era kanske? ahahahah

2007-11-25 @ 00:36:58
Postat av: Pettson

ja..trodde jag med. men jag har gjort om mitt rum, så först nu för en timma sen var det klart. kände att jag ville få klart det under helgen.. men imorgon ses vi ju :)

Postat av: Sandra

Försökte hela dagen i går komma på något att försvara mig med, men kommer då inte på någonting, munnen hade en dålig helt enkelt :P

2007-11-26 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback