Vi är klara!!!

..ja nästan i af... med b-uppsatsen alltså. Så jäkla gött. Hade räknat med att sitta typ hela kvällen men det slapp vi... GRYMT!!!
Träning ikväll då....får se hur mkt jag orkar idag.... hade ont i halsen i morse men nu känns det okej så jag kör på så får vi se hur långt det bär. Bara vi inte skall springa typ megalångt så ska det nog funka. Det blir så långt att gå tillbaks om man märker att man inte orkar längre och har sprungit typ halva 8:an. =)
Daniel såg Anna Mongo i Skatås igår.... i Pixbokläder...... snyft =(

Hittade kort på nätet  från tävlingen förra helgen, på Göteborgs FRK i Delsjön. Visst e hon fin min lilla häst??

image44

image45

Göteborg Horse Show nästa....

Kommentarer
Postat av: Jonnah

du jag hade copyright på "horse show nästa" bara så du vet=)=)
hoppas ni spyr i spåret.

Postat av: Pillan

Så fina kort!!
Ja, vi ses i Tranemo!
Men jag hoppar bara 1 m-1,10.
Zombi och jag samarbetar inte riktigt...
Och den nya kan få ett par lätta rundor till.
Kram!

2007-05-30 @ 22:44:45
URL: http://haverstal.blogg.se
Postat av: Susanne

Tack själv! Det är mycket roligare att springa med sällskap, även om det aldrig kommer vara roligt att springa om det inte finns någon boll med...
Ja, det är nästan så att du kvalar in i PRO nu. Jag får nog ta en överläggning med den andra medlemmen hur vi ska göra med någon form av inskolning för dig. :)
Missar ju brottningen ikväll :( Men Mamma Mia blir nog kul det med!

2007-05-31 @ 07:45:03
URL: http://kallefjard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback