Tidigt..

07.10 i morse ringde målaren. Då stod han utanför porten. Det var bara att slänga på sig lite kläder och släppa in han. Vi skall få hjälp med våra tapeter nu, äntligen. Fast i morse gjorde han ingening, bara kollade. Får se när han kommer tillbaka... han fick nycklarna så det kan hända att han bara dyker upp här.

Tävlingen i lördags gick väl ganska bra ändå. Hon(Gunsan) dumma sig lite i första klassen men i den andra var hon riktigt fin. Hoppade t.o.m vattenmattan som egentligen är den stora skräcken!!!

Kom hem från landet (igen) i söndags kväll, käkade middag å sen fick jag för mig att åka till Skatås och springa (!). Hur kunde jag va såå dum? Tog mig runt ca 5 km iaf ( enligt Hagges beräkningar) men inte 5:an utan en annan ihop komponerad sväng utan såå mkt backar. Men fy fan va det tog emot. Första ca 2 km gick hur bra som helst men sen.... Fick gjort det iaf....
Imorgon blir första träningen för min del med laget. har inget mer att skylla på nu så det e bara att pallra sig dit... ha ha. Jag har faktiskt varit upptagen. Tränade med hästen igår, och va på landet förra veckan.

Ska städa lite nu.. det behövs! Och sen skolarbete....

Jonna....Hoppas det inte dröjer till Båstad innan vi får höra ditt gnäll live igen ;) Har tänkt på dig hela helgen då min kära bror hakade upp sig på Umbrella ella ella....  =))

bara att stoppa ner händerna i skiten =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det är skönt att det funkar så bra! Dom passade ihop redan från början så dom ringer och berättar hur underbar han är och hur mycket dom älskar honom! Härligt! Jag ska till Brämhultshoppet, i Boråstrakten.. Bara en lokaltävling för att känna lite på honom och så kan ju mormor och farmor och liknande komma och titta när vi är i Borås. I övrig är det nog bara Björbäck planerat, och ev Strömstad. Vad har du för planer? Mår hästarna bra? Kram

Postat av: jonnah

ja vi får verkligen hoppas att de inte tar så lång tid=)
haha jaså den låten e grym, umbrella ella ella eh eh eh =)

2007-05-22 @ 17:55:40
URL: http://yonnaah.blogg.se
Postat av: Pernilla

Okej, tråkigt med Rosita, får hoppas det blir bättre i veckan nu då. Okej, tittade också på Tranemoproppen, verkade intressant, kanske ses där! Strömstad är 24-26 juli, typ ons-fre eller nåt sånt. Får väl se hur nyingen går innan jag planerar för mycket.. Kram =)

2007-05-23 @ 11:55:41
URL: http://haverstal.blogg.se
Postat av: Carre

Nu tycker jag att du är dålig på att uppdatera.. Och att du är på landet är ingen ursäkt!!! =)
Kram

2007-05-24 @ 08:22:44
URL: http://caroline82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback