Tanken som räknas, visst?

Idag har varit en skön dag....förutom att vi fick tråk-Göran som handledare till vår b-uppsats. Make till människa att alltid framhålla sig själv. Fort någon nämner en uppsats som redan är gjord måste han berätta att han själv på något sätt varit delaktig eller hur han känner människan eller nåt....nog om det.

Vi skulle ut å springa idag, Daniel och jag. Men sen ringde Hagel, så det blev revbensspjäll och hamburgare på Joe Farellis istället. Smaskens. Och det går faktiskt inte att springa med så mycket god mat i magen... det sa Daniel iaf. Men det är väl ändå tanken som räknas???? För om det är det så lovar jag att jag var den som var bäst tränad efter förra försäsongen.... för jag tänkte faktiskt springa typ varje dag ;)

Fick ett telefonsamtal. Johanna
Gratjova är klar för Surte med. En kul nyhet. Inte så mkt krångel med Partille som folk befarade verkar det som. Göttans.

Men samma telefon samtal fick mina tårar att rinna.... fan oxå.

Grattis till småtjejerna i Surte ( f-90) som vann Göteborg cup i helgen. Pernilla Petterson kommer skolas om till målis på heltid nu efter insatsen i finalen. Det e bara att kasta klubban... ;) så slipper du konkurrens från lillsyrran med Pettson ;)

Ska ta och väcka Daniel som somnat i soffan.....bättre att sova i sängen...och så kan jag få tv:n =)))

Det kommer bli så jävla tomt.


Kommentarer
Postat av: Pettson

den 12e tror jag.. hurså? :D

2007-05-03 @ 18:37:58
Postat av: Pettson

Mm.. men jag trodde bara att det var jag som ville göra det, haha. Men jag är på, ifall det blir något av det:)

2007-05-04 @ 16:20:25
Postat av: Kalle

Carro, jag skulle komma till det, att jag inte kom hela vägen hem, men hann inte så långt ;) haha... blir det shlagerkväll med laget eller? kramar

2007-05-04 @ 22:55:47
Postat av: Pettson

Haha, jag har en till ifrån min mobil, så fina kort så :) hihi krampuss

2007-05-06 @ 12:37:22
Postat av: Pettson

ta det inte som någon pik, men nu har jag kollat på detta inlägget säkert 20 gånger ;)

2007-05-06 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback