Schlagerlördag...

Har just kletat upp massa kladd på väggen, som luktar havregrynsgröt. Fast det såg mer ut som uppspydd havregrynsgröt.... bläää. Detta har vi sen plastat in med typ gladpack å det ska sitta till imån. Varför undrar ni säkert?? Jo det ska nämligen få den gamla tapeten att lossna... och sen i morgon kommer far min och då ska vi få nya tapeter!!! Det kommer bli så fint!

Ska snart åka till mina föräldrar och äta middag. Värsta goa maten bara för min skull. Fläskfilé med champinjonsås och hasselbackspotatis. Blir nog att kolla melodifestivalen där med. Blev erbjuden att hänga med Jonna, Jasse å co ut, dem hade bokat bord och grejer, men jag har verkligen inga pengar. Kanske blir så att jag möter upp dem senare, om jag orkar.

Just nu spelar Sverige semifinal i hockey-VM. Dem kommer att förlora... ligger just nu under med 4-1. Kanske hade behövts lite NHL-gubbar ändå.

Ja ja... trevlig kväll alla.

På måndag brudar, då ses vi igen =))

     

Thailand..... Vill tillbaka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback