Pust, flås ,aaaaaaaaaa

Om jag inte får världens tightaste kropp efter den här sommaren då finns det inget att göra åt saken.... Fy fan va det va jobbigt idag. Hagel, din j*kla draghäst... hur stark som helst. ;) Nästa gång vill jag va med nån som brottas i min egen viktklass.... ha ha... styrke mässigt asså.... typ flugvikt. =)
Men det iaf grymt kul att träffa alla grymma människor igen...Mitt humör e på topp efter några timmar med er!!!!

Vi var på landet i helgen... hur skönt som helst, även om man får jobba och slita lite. Mamma och jag rensa och städa hela vindarna och slängde hur mkt skit som helst. Allt åkte på brasan... tyvärr även Rasmus ( min brorson) tröja som råka hamna där av misstag. Han fick en ny sen.

Sista veckan med B-uppsatsen... blir långa dagar i en kvav och hemsk datasal, men snart är det över. Då kanske man kan jobba och tjäna lite pengar igen....kan behövas.

Kalle: Sprang ni vilse idag eller??? Trots att det va hemmatrakter... tycker du borde hitta där va;)

Pettson.... Jag blir iaf glad när du e med på träningarna!!! Orville lille!!! ;)

Snart kommer Daniel hem från derby matchen. Hoppas BLÅVITT vann....dem leder nu iaf!!!
Får hoppa in i duschen å sen fixa lite att äta.... Blir en sen middag.

Alla dagar är lika långa, men vissa känns kortare och vissa känns längre.

Kommentarer
Postat av: Pettson

Tack för att du var där idag.. blir inte lika deppigt som det är annars på dagarna då. Och jag ska berätta nu någon dag..lite mycket just nu bara.

2007-05-28 @ 21:29:14
Postat av: Kalle

haha, vilse? eller dåligt tränad?... jag vet inte vilket! Milen var nog lite att ta i, fick gå sista en och en halv kilometrarna. ses imorgon =) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback