Mitt i plugget

Trodde att jag skulle vara död i min kropp idag, men faktiskt så är jag inte det. Lite stel i nacken....åååå JA men annars inte så farligt alls. Kanske blir det värre imån. Men det var jäkligt kul faktiskt... tänk att jag skulle tycka att en försäsongsträning var rolig. Men som jag sa igår... jag kan köra brottarträning tre dar i veckan hela sommaren, bara jag slipper springa.
Roligast var ändå alla sjuka kommentarer och miner. Baby-Malin såg ut som om hon sprungit in i en vägg i ansiktet när hon låg och sprattla på golvet. När vi skulle lyfta huvudet rakt ( hur kan det va jobbigt lixom??) kom flera störtsköna kommentarer:
-Jag kan inte svälja!
-Jag får tandvärk!
- Det gör ont i tungan!

Eller när Pettson såg ut som albatrossen Orville i Bernard och Bianca när hon skulle göra rygglyft =)) det var bara skinnmössan som fattades!!

Vi fick NYA TAPETER idag... så nu e det nästan klart. Ska sätta upp listerna igen och måla i lite färg på vissa ställen och STÄDA, fy fan va det ser ut nu, men sen e det FINITO!!!  Det blev riktigt snyggt, speciellt väggen i hallen.

Är i skolan och håller på att skriva B-uppsats nu... kanske dax att fortsätta innan mina gruppmedlemmar blir arga på mig...

Fly on  the wings of ....Orville... =)


Kommentarer
Postat av: Derbydags:-)

Göteborgsderby i första omgången:-)
RBK Göteborg - Surte IS

Postat av: Baby-Malin

Hahah jag vet EXAKT vilken övning du menar ;) haha goa gubbar

2007-05-25 @ 17:13:21
Postat av: jonnah

haha jaså, va gjorde ni då då? brottning antar jag? det är ju svin kul...vill med, själv tränade man ute i två timmar i ösregn inte alls kul=(

2007-05-25 @ 18:03:38
URL: http://yonnaah.blogg.se
Postat av: Carre

Va? jag fattar inte...vadå söka. Jag är inte så haj på det här med blogg! Lär mig!!! =)
Kramis

2007-05-26 @ 17:54:55
URL: http://caroline82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback