Kaos...

Det blir verkligen aldrig som man tänkt sig. Vår lägenhet ser fortfarande ut som om en orkan har varit här och härjat. Det gick inte att sätta upp tapeterna igår. Det gick inte att få bort de gamla tapeterna helt, utan vi får köra några rundor till med havregrynskletet. Så först nästa vecka, kanske det kommer att komma en snubbe och hjälpa oss så det blir klart.
Tur är att vi knappt ska va hemma denna veckan iaf. Åker till landet (som ligger i Strömstad) på onsdag för att riva och renovera lite. På fredag ska jag iofs hem för jag ska tävla på lördag med hästen, men åker tillbaks upp på lördag kväll igen.
Det är jäkligt mycket nu. Mycket i skolan, med lägenheten, dåligt med pengar och sjuka hästar. När tar allt slut??

Ikväll är det iaf möte med laget. Det skall bli kul att träffa alla igen!! Nya och gamla och några nygamla. Botö (ja för det heter du för mig, gift dig hur mkt du vill) kul att du både ska va med å lira igen och att du dessutom är inne å läser här =)

Tänker inte ens nämna melodifestivalen mer än med det här : PINSAMT.

När man tror att allt är på rätt väg, då slår någon undan benen på en igen.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Carro, denna gången var det pettson och inte jag... och det var jag som var städtant denna gången, faktiskt =) Ses ikväll! kram

2007-05-14 @ 12:59:51
Postat av: Danii

Fan vad du gnäller...........

(som man bäddar får man ligga)
:) :) :) :)

2007-05-14 @ 13:31:31
Postat av: Susanne

Man trodde ju att det skulle gå att sluta med innebandyn efter Filippa men icke... Det kliar ju i fingrarna nått alldeles väldans...
Missar dessvärre mötet idag :(

2007-05-14 @ 14:09:22
Postat av: jonna

ja jag vet det suger, idag har jag däremot lärt små ungar hur man slår av benet lättast på en innebandyplan=)

Postat av: Pettson

Carro.. antar att Karlsson har sagt något hon inte borde här.. men jag ska berätta sanningen sen på mötet! :)

2007-05-14 @ 17:26:56
Postat av: Danii

Älskling......

AKTA BETONGPELARNA I GARAGET DOM ÄR JÄVLIGT
HÅRDA
..................................................

2007-05-15 @ 12:48:30
Postat av: Elin

Behöver hjälp, kolla min blogg och säg vad du tycker!

2007-05-15 @ 18:01:27
URL: http://elu0809.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback