JAG VANN!!!!!

Bäst att skriva nu, Pettson tjatar hål i huvet på mig annars ;)

Va ute en sväng i fredags ja, efter vi kört soffor hit och dit. Eller det va Fredrik och Daniel som körde sofforna mest, jag åkte bara med sista svängen till marstrand å käka pizza. Så nu står det en gigantisk soffa i vårt vardags rum. Det e ungefär det som får plats. Jag som tyckte vi hade ett stort vardagsrum ändå.... inte nu längre. men det blir säkert bra när allt blir klart. Har börjat måla iaf och hoppad på att pappa snart kan komma och hjälpa till med tapeterna.
Utgången blev lugn. Mötte upp Hagel & co på Hard Rock. Satt där ett tag och tjöta, sen en sväng till Lounge men det va rätt dött där. Blev Burger King och sen hemgång.
I lördags rände vi runt halva stan efter pinaler till hästarna. Hittade tillslut det jag skulle ha i en butik i Älvängen, typ andra sidan Sverige. Men dem hade världens sötaste hundvalpar där till salu. Blandning mellan labrador och dalmatiner. ååååååå VILL HA!!! till och med Daniel blev förtjust i dessa små liv... men varför bor vi mitt i stan???
Kvällen spenderades i stallet, red och fixade hästen inför tävlingen. Och målade en vägg i vardagsrummet när jag kom hem.
Igår var det hästtävling. Den första för i år, äntligen en häst som e för tillfället frisk och startklar. Red bara två st 1,10 klasser. Tyckte det va lagom att starta där. Rev sista hindret i den första klassen.... och i den andra klassen...
 
VANN JAG!!!!!
 
Gunsan e grym!!! Tråkigt bara att Daniel lämnade tävlingen efter första klassen och missa hela alltet. men men.. det var jäkligt kallt där så jag förstod han ändå...
Tur att det gick så bra... så alla investeringar jag gjort i grejer till mig själv och hästarna denna vecka känns nödvändiga.
Bättre kort kommer men så länge....

image35


Dax att hasta vidare... träning med vinnarpållen ikväll...

Ett inlägg från en vinnare =)

Kommentarer
Postat av: Aifos

grattis!

Postat av: Sandra

Carro Carro, vad är det du SKRIVER!! Trodde bättre om dig!
Älvängen, andra sidan Sverige. Vad är detta för hemska lögner som du sprider ;) hahahaha!
Annars då? Ingen schalger kväll på lördag som det varit snack om? :) Kram

2007-05-07 @ 17:56:12
Postat av: Sandra

Och självklart, GRATTIS!!!! :)

2007-05-07 @ 17:56:42
Postat av: Susanne

Jag håller helt med Sandra! Hemska ord!!!
Älvängen är ju det bästa som finns ;-)

Grattis grattis till vinsten!

2007-05-07 @ 18:46:56
Postat av: Pettson

äsch, vad är älvängen jämfört med Bohus, haha! här kan man snacka om centralt! och Carro, Grattis! :)

2007-05-07 @ 19:13:50
Postat av: Kalle

GRATTIS supercarro!! hur blir det med shlagerkvällen? ska vi ha någonting sådant? kramar

2007-05-07 @ 20:44:13
Postat av: Pernilla

Grattis! Kul att ni är igång nu =)

2007-05-08 @ 08:11:50
URL: http://haverstal.blogg.se
Postat av: Pernilla

Ja, han heter Primo Loca och har hoppat lite 1,30 m. Hittade honom utanför Kristianstad. Får se lite hur det känns men kommer kanske till göteborgs frk 19 maj eller när det nu var. Zambesi har inte gått så bra det senaste men det började väl med 1,10 m där. Ses! Kram Pillan

2007-05-08 @ 12:58:53
Postat av: Pettson

Ingen aning.. jag och karlsson är bjudna på fest med, men vi får se hur det blir med den..

2007-05-08 @ 19:48:13
Postat av: Pucko

Nä,inte för mig. Jag kommer förhoppningsvis in på skola till hösten och det blir ju Burgården så det känns faktist bra. Självklart hade det varit roligt att spela med er också men jag är nöjd med beslutet.

2007-05-08 @ 20:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback