Från och med nu HAGGE....

... kommer du alltid att bli kallad Hagge eller Haggan. Så har vi bestämt det....
Göteborgs varvet.. jo jag tackar. Här skulle man vara lite rolig och så blev det helt plötsligt ett löfte. Av ett sandkorn blev det en stor grushög.  Å förresten... jag springer inte på asfalt... så om du kan få dem att lägga varvet typ i skatås eller nåt, så kanske jag skulle fundera på det... KANSKE.

Å du Haggan... Nästa gång du rider kanske du kan få följa med ut i skogen....

Men Georg.... du skall va lite stolt över mig ändå. Det e nog första gången jag springer såå långt(5:an i Skatås igår faktiskt) utan att nån mer eller mindre tvingar mig. Men det jag inte kan förstå är varför alla dessa backar? Då måste man ju ändå bara stanna å gå upp... En innebandyplan har inga backar (eller jo dem står på plan.... men inga uppförsbackar... ha ha).

Har just kommit hem från skolan. Har suttit inspärrad i datasalen på bibblan hela dan... och det luktade My Little Pony där inne... Om ni nu lekte med dem små söta hästarna när ni var små (jag gjorde nämligen det) så fattar ni nog vad jag menar. Blandning mellan gummi och parfym typ...
Håller på med B-uppsats nu i skolan... It´s killing me. Trodde jag skulle kunna jobba en massa nu när vi inte hade schemalagt, men så mkt som jag varit i skolan denna veckan har jag nog aldrig varit innan. Kommer bli en fattig månad i juni.

Grattis
baby-Malin Eriksson!! Nu har vi två VM-mästare i laget. Eller just det ja.... en har ju stuckit. Fan. Vill lixom inte tro att det är sant.

Någon som kan ordna en schlager kväll till mig på lördag??? Nu skall tydligen Daniel bort, så inte ens en mysig hemma schlager kväll kunde man få  =(


image38



 

Payback time, darling!!!


image39

Förlåt Stefan & Tommi, men jag kunde inte låta bli!!!

Kommentarer
Postat av: Pettson

Oj, vem kan hetingen på bilden vara..haha!
men hallå, du kan ju alltid följa med oss på festen ;)

2007-05-10 @ 17:19:12
Postat av: Pettson

Men snällt att jag fick vara med i alla fall :)

2007-05-10 @ 17:20:21
Postat av: Pettson

Och jag tror inte jag ska åka till Corsica heller, men jag är väldigt, väldigt sugen..och vet att jag har chansen att åka.

2007-05-10 @ 17:23:44
Postat av: Pucko

Haha,Haggan är ju ett gammalt namn som Malin Theander började använda när vi spelade med Junisarna. Jag kommer i håg så väl att hon skrek kom igen Haggan under hela matchen i den underbara hallen Flatås....Hagels föräldrar såg inte så roade ut så namnet rann ut i sanden.....men roligt var det!

2007-05-10 @ 17:39:24
Postat av: Stefan med yllemössan

Verkar som ni har problem med schlagerfesten......
Om ni vill går det att rigga IP för schlagerkalas.
TV finns och kanske kan man koppla ut mot projektorn
för storbild.... Hör av er om det blir aktuellt..
Tommi har nyckel som ni säkert kan låna.

Bra att du börjat lite lätt med 5:an...... Kommer behövas:-)

När jag ändå är inne och skriver vill jag tacka Pettson, Jonna, Lisa A och Linda K K K K Karlsson för att ni ställer upp och har innebandylektioner med tjejerna i Surte- och Bohusskolan nästa vecka!

2007-05-10 @ 22:07:23
Postat av: Hagg..

He he..Pucko har faktiskt helt rätt Malin var först av alla med det namnet...jag har inte försökt påminna nån sen den händelsen och är ganska glad att det rann ut i sanden. Dessutom innefattar Haggan en person till efter Kungshuscup. Precis innan jag skulle få min efterlängtade karriär som back sa Klas "Hagel och Maggan kör backpar, Haggan kör höger" Jag hävdar fortfarande att han syftade på Maggan eftersom jag stod som faststenad av skräck på vänsterkanten. Om du vill ha varvet i Skatås Carro så tar vi det i Skatås, sen att det bara blir du och jag det är en annan sak. Vi kan köra 5an ggr 4 (plus 1 Km) om du känner dig som mest hemma i uppförslut.

2007-05-10 @ 22:11:14
Postat av: Terre

Tackar, carro :)

Nice bild på petsson du lyckades lägga in ;) heheh.

ganska sjukt längesen man såg dig och alla i laget nu =/

2007-05-11 @ 12:02:25
Postat av: Pettson

hm.. ja, dumt av oss. är det aktuellt då?.. när slutar den? vi kanske blir sena till festen:P

2007-05-11 @ 16:31:17
Postat av: Baby-Malin

Tack så mycket Carro! :D:D

2007-05-11 @ 17:40:42
Postat av: Carre

Oh...Göteborgsvarvet! Jag e på! =) Duktig du e som springer..jag försöker ibland jag oxå, men här i skåne finns inga backar *lyx*!! Ha det gött! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback