Another pluggday

Så har det sett ut hela veckan... plugg, plugg och plugg.... Just nu tar jag en välfötjänt paus, sen e det på det igen.

Var och träna med hästen i måndags kväll... gick riktigt bra även det. Kul om det kan få gå bra ett tag nu... är så jäkla less på skadade hästar och problem.

Igår var Jonna med i stallet... ha ha. Snacka om felplacerad.... =)) Men du e modig Jonna... det tycker jag. Trots att hästar är STORA och FARLIGA djur som helst av allt hade ÄTIT upp dig, så vågade du med ut på en tur i skogen.
Under ritten:
Jonna: -Hjälp! va gör hon???
Carro: -Hon snubblade bara...

Tack för igår stjärn-ryttaren!! du e en talang...

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu....Igår målade vi klart vardagsrummet. Bara att vänta på Pappa Tapetserare. Snart kanske det e klart så man slipper bo i ett hajkon tajkon läger... Det e verkligen grejer överallt här. PANIK!

Verkar inte som om det blir nån schlager kväll på lördag med underbara laget. Jag orkar som sagt inte dra i nåt, kan ju lixom inte ens erbjuda vår lägenhet som den ser ut nu. Men någon annan kanske skulle kunnat???
Fast nu ska ju Pettson å Kalle på fest verkar det som... hallå prioritera??? ;-)

En lugn helg blir bra för mig... tappat suget på utgång nu för ett tag tror jag.

Ikväll skall tydligen jag ut å springa (!) hör å häpna. Både Hagel å Daniel har sagt till mig nu....

Med en Härlig (plugg)bok i solen(?) fortsätter nu dagen

Kommentarer
Postat av: Pettson

Nej, men det är sant.. men orkar inte dra igång något, så då blev det ju så.. men i värsta fall, om det blir något av det, så är melodifestivalen förfesten :D

2007-05-09 @ 21:51:22
Postat av: jonnah

jaså 5 km, jag va med ute o sprang idag igen, dock en lite längre sträcka, men den tog nästan lika långtid som dne kortare, jag har bättrat på stegen=)

Postat av: jonnah

hah jaså 5 km? gött, jag sprang idag med, två gånger på två dagar, beach 2007? kanske försent, kanske mission impossible=)!?=)

2007-05-09 @ 23:11:38
URL: http://yonnaah.blogg.se
Postat av: jonnah

stod först att den ena inte kom med så skrev ett till men nu ser jag att båda kommit fram jaja=)
fler kommentarer till din statestik

2007-05-09 @ 23:12:35
Postat av: Kalle

Oj vad du är duktig carro.. kom du hela vägen runt utan en boll framför dig? =) jag är imponerad! kramkram

2007-05-10 @ 07:55:06
Postat av: Hagge

Nä nu jäv...

Fick Jonna rida utomhus??? Och med mig vågade du ens släppa det där repet som hästen har runt halsen trots att vi var inomhus...?? Ja som satt i sadeln som om jag sldrig gjort nåt annat under hela mitt liv ;-)Jag e besviken Carro..
För övrigt kan jag meddela alla bloggläsare att Carro själv har sagt att det blir Göteborgsvarvet för henne nästa år...jag kommer stötta dig...backe upp och backe ner ;-)

2007-05-10 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback