VÅR VÅR VÅR

Japp... en solig dag med riktig vårfeeling.... ska strax ge mig ut för här kan man ju inte sitta å mögla...

Är bara tvungen att göra ett litet tillägg till gårdagens festkrönika.... Vi fick ju även testat våra nyinlärda danssteg när DJ Jasses kompis drog på lite trumtjosan. Jonna och jag va kungar på dansgolvet med våra afrikanska moves =))) haha... få hade trott att vi fick skulle få nytta av det där i verkligheten....

Ikväll träning med lite eventuella nyförvärv på plats... det blir trevligt....

Ser fram emot nästa helg då det blir fest på Surte IP med laget... grillning och grejer.... Kan ju bara sluta på ett sätt med alla grymma brudar på plats....
Men innan dess en vecka med plugg att avverka...

Kommentarer
Postat av: jonnah

hihi våååår, se you toooonight

2007-03-12 @ 13:51:31
Postat av: En nervös Larsson

Hej, Hej!
Nu har jag hittat hit. Underbart med vårvädret som har kommit till götet.
Syns ikväll. Ska bli himla roligt.

2007-03-12 @ 14:39:48
Postat av: Anonym

Minns inte något av det där du prata om... Men men, du kan väl försöka vara nykter ikväll på träningen iallafall, det kommer ju nyförvärv! =D

2007-03-12 @ 16:59:01
Postat av: Malin

oj glömde skriva att det var, men det var det! hihi

2007-03-12 @ 16:59:24
Postat av: Malin

att det var jag, hahahaha

2007-03-12 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback