SURTE IS .... jäkla gött gäng

Seg på att uppdatera jag vet... men jag har haft lite annat för mig ser ni....
Det var ju lagfest i lördags... värsta grymma tillställningen! Eller vad säger ni om fågeldansen, Systrarna k-k-k Karlsson, norsk karaoke och sofia dansar gogo featuring Anna Johansson... =)))) Roligaste kvällen på länge...TACK TJEJOR!

                                                             

Söndagen va lite seg,jag mådde iofs ganska bra... bara trött å liite huvudvärk. Åkte till stallet å red... Daniel red t.o.m.... nu går han ur sitt vinteride... Sen på em var det b-lagsmatch....mot Älvstranden av alla lag... Men men, vi kämpade på bra trots MÅNGA tunga ben och matchen slutade 2-2. Inte så illa ändå. Jag kan bara inte fatta vilka spelare som skulle vilja spela med Älvstranden nästa år... sicket jäkla tråkigt gäng.... sura å griniga... inte bara mot oss utan dem skäller ju lika mkt på varandra. Jag vet inte en människa i denna stad som kan tänka sig att spela med piraterna.... så det blir spännande att se vad det blir för några stolpskott som står på plan vid avblåsning i september...
Måndags... träning med partille spelarna närvarande igen... seg träning... festen i lördags satt kvar i benen på det flesta. Får hoppas att det inte avskräcker bara... =))) * hemligheter är till för att behållas *
Igår var Daniel å jag och kolla på GP innebandyn. Vi hejade fram Hagel hela vägen till final men sen räckte det inte ens med vår grymma hejarklack.. Så inga finalbiljetter till mig inte.... suck.... ;-)

Nu ska vi strax åka iväg och hämta den nya bilen..... Och sen på kalas till Jesper som fyller 5.
Men först ska jag fortsätta läsa den spännande boken....Kropp och Politik....låter himskans kul va???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback