Slutspel

Skall börja dagens inlägg med att förtydliga att det här endast är mina egna åsikter och ingen annans. så blir det inget gnäll om det...
Var och beskådade kvartsfinalen mellan Pixbo och Balrog igår kväll. Det var det bedrövligaste jag någonsin sett tror jag.... iaf i elitserien. Det enda som får godkänt är Balrog som spelade på toppen av sin förmåga och gjorde det mycket bra och vann helt klart rättvist!! Jo visst.. det va som vanligt, Pixbo hade bollen mest hela tiden.. vann nog skottstatistiken i första perioden med sisådär 15-8 (47-26 i hela matchen) men vad hjälper det när Balrog gör 3 mål på sina chanser och Pixbo inget!! Den här matchen tror jag Joppe får äta upp att han tycker att Pixbo spelar den roligaste innebandyn i Sverige.. för det var inte roligt att kolla på den här matchen, bara sorgligt! Att sen de två jönsarna som ska kalla sig domare nog glömt av att det faktiskt var en elitkvartsfinal och inte pojkar 14 de dömde gör ju inte saken bättre. KOM IN I MATCHEN!
Trots allt gör ju alla dessa oväntade resultat i gårdagens matcher att kvartsfinalserierna blir så mycket mer spännande. Räkna inte bort ett enda lag för då smäller det runt hörnet!

Över till nåt helt annat....Fick reda på igår att min gamle ponny Max... hästen i mitt liv,är såld igen.... Nu kanske det låter som om han blir såld väldigt ofta men så är verkligen inte fallet... han har varit hos bästaste familjen Haverstal i nog en sådär 6 år, ända sen jag sålde han. Men nu kommer jag få se han ännu mer sällan... han bor tydligen hos nån i Tingsryd och det e ju inte precis nästgårds... men får hoppas att han får det underbart... det är han värd VÄRLDENS BÄSTASTE MAKE MY DAY!!

image3

Kortet e på Max och Pernilla på SM 2004. Hade inget kort på datorn där det va han och jag ...

Fredag igen... får se vad som händer idag.. en tur till stallet först iaf. Får Daniel bestämma ikväll blir det å kolla Pixbo IBF när dem kvalar till div 1 men vi får se... Kanske dyker det upp något annat sköj!

Over and out... // # 17

Kommentarer
Postat av: J.leek

Hej ja de hände nån grej, men inte alls så allvarlig som jag fick de o låta=) hah vi ses imorn..laddad för fest...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback