Sjukt varmt

Idag har jag legat och solat på balkongen i bara bikini och shorts....sååå skönt. Det var lite roligt när man kolla ner på gatan och såg folk med stora jackor och dyligt på sig...
var i skolan en sväng med... eller två svängar faktiskt. Var ju hemma emellan och käka lite. Sen en tur till stallet...
Kvällen spenderades med Jonna, käkade lite å kollade på småtjejerna när de spelade match med stadslaget. fasiken Pettson... att du va såå grym på straffar hade jag inte en aning om. jag hoppas verkligen att jag har fel men jag tror nog inte att det kommer gå så ruskans bra i Sundsvall till helgen för tjejerna. Alldeles för ojämn kvalité i truppen och inget vettigt spelsystem att förlita sig på heller....  :(

Ensammen idag med.... får se vad jag ska göra nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback