Lördag

En helt underbar dag.....Vilket väder!! man blir glad bara man tittar ut....
har varit i stallet hela förmiddagen är bara så himla skönt att vara ute. 
Åkte till Mölnlycke för att kolla när min brorsdotter Johanna 10 år spelade innebandymatch. Hade lovat henne att jag skulle se en match det här året och nu var det lixom sista chansen. Men va besviken jag blev på alla runt omkring dem här virriga tjejerna som sprang omkring på plan. jag kan tycka att en domare i en sådan här match... han e ju där för att lära tjejerna att spela innebandy.. inte döma matchen. Men han sa inte ett ord typ... han blåste, visade tecknet för förseelsen och så var det bra med det. Han måste ju förklara för dem varför han blåste av så att dem vet vad dem gjorde för fel... dessutom ska han verkligen vara nog att allt går till på rätt sätt.. t.ex. tekningarna... men inte. Daniel har sagt det förr men ibland funderar jag faktiskt på att bli domare....Jag tror jag hade gjort mig bra i den rollen.
Dessutom dessa ledare som tjejerna hade... inte ens dem kunde ju spelet...  *frustrerad*

Ska hem till Hagel ikväll, bli lite onykter å ha kul. Men jag tror jag skippar utgången... har en del å stå i imorgon så det känns klokast så.. vi förlorar ju dessutom en timme inatt...

Imorgon e det våffeldagen.... ser fram emot den!!

Kommentarer
Postat av: jonnah

bakis idag eller??
mums med våfflor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback