Lördag igen...

Japp helg igen. Fredag kvällen spenderades först hos min mormor, usch vad det e jobbigt när hon börjar bli gammal. Min mormor i mina ögon skulle alltid vara världens piggaste och hoppa från bryggan som alla barn gör när vi badar. Men så verkar det inte bli.... Tårarna rann när vi åkte därifrån...
Sen åkte vi i alla fall till min bror Fredrik och hans familj. Käkade tacos och maräng schwiss..... ja nu vad det det där... hur stavar man till maräng schwiss stefan å jonna?? Gott va det  iaf... sen spelade vi spel... som vanligt var jag kvällens förlorare... men jag började starkt iaf!!!

Idag har vi haft personliga samtal med Stefan och Tommi.... och jag har bestämt mig... två år till med Surte!!! =) det känns bra... vi e ett så jäkla gött gäng. Blir intressant med lite nyförvärv oxå....

har nu varit på stan med Jonna en stund... shoppat lite kläder och alkohol... dax att hoppa in i duschen nu... sen kolla Pixbo - Kumla som daniel dömmer. Ikväll bär det av till nån restaurang i vasastan med Sofia å co!!!! och ja Jonna, Sofia fyller ju inte idag utan imån!!!

Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG är väl aldrig busig Carro eller hur!! Fast det låter som du busat till det ordentligt, köpt alkohol osv! =D

Postat av: Malin

Nää jag får inte köpa för jag är inte tillräckligt gammal, men inombords är jag minst 30 och det är väl därför jag tål hur mycket alkohol som helst!! xD

2007-03-11 @ 13:32:54
Postat av: Terre

Gött att läsa "2 år till med surte" :)

2007-03-11 @ 15:52:40
Postat av: tips från coachen

Det stavas marängswiss och sitter dessutom ihop=)

2007-03-11 @ 18:29:11
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback