Home alone....

Så har den här helgen också farit förbi.... vad hände??
Lördag kvällen spenderades som sagt hos Hagel. Jag tror aldrig jag har ätit så mkt på en gång. Vi köpte pizza på grekrestaurangen över gatan ( smaskens pizzor) och jag hade smällt i mig min pizza (obs ! HELA) snabbare än Daniel ätit lite mer en halva. Och jag som ALDRIG äter en hel pizza.Och absolut aldrig snabbare än Daniel. Och som om det inte va nog fortsatte jag att stoppa i mig massa grönsaker och chips med dip, salta pinnar, vindruvor.... Helt sjukt. Jag får tacka gudarna att jag inte har så lätt att gå upp i vikt....
Va kvar hos Hagge till halv två tror jag, då valde jag och Dani att gå hem till vår sköna säng. Skulle upp hyffsat tidigt dagen efter och jag hade ingen lust att va bakis... Vi förlora ju en timme med där.... (oj oj... nu börjar jag bli gammal å förståndig... nu går det bara uuuuutför...)

Söndagen började i stallet (var annars??). Det var så himskans gött väder...hade kunnat rida hur länge som helst för det var helt UNDERBART i solen. Daniel låg till och med och sola med bar överkropp, fuskisen.
Åkte sen till min bror med familj i Pixbo och käkade våfflor.... och även där käka jag som en häst... Smällde i mig fem (!) hela våfflor. Undrar om jag har mask imagen eller nåt??
Kollade sen på Pixbo mot Slätafly, kval till div 1 herrar. Lite seg match... Pixbo vann klart med 8-3. Får se om dem tar hem det nästa helg nu då. Måste bara nämna det... Tjusberg.. sicken lirare. Om man ens hade hälften av hans spelsinne å teknik hade jag varit nöjd. Fast han e nästan lite väl lojal mot sina medspelare...man får faktiskt lova att skjuta själv ibland med!

Har varit och tränat nu... ska sätta mig å skriva lite på vårt grupparbete... blir nog sent ikväll.... Daniel e ju inte hemma heller. Han åkte till Tyskland idag.. kommer hem på fredag. Så jag e ensam i vår stuga.... Blir tomt att sova själv i vår stora säng...Den e lixom gjord för två.....

ja ja...Dax att at mig i kragen....

Föresten... Malin Eriksson är kär i Anders Isberg.... det har jag hört.... =))

Kommentarer
Postat av: jonnah

Mask i magen låter helt horibelt=)

Postat av: Malin

VEM HAR SKVALLRAT :O hahaha

2007-03-28 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback