Finally....

Det börjar kännas som vår nu... har ni märkt det??? I dag ville jag inte ens åka hem från stallet, det var så himla skönt att vara ute.
Var med Gunsan hos fabror doktorn i morse; äntligen e hästkraken frisk igen. Så nu väntar tre veckors härliga skritt turer :-\  men men... huvudsaken e att jag slipper åka till åby varenda vecka.

Hade en härlig konversation i bilen hem från träningen igår... intellektet var på högsta nivå.
Stefan berätta om Sandras underbara svenska kunskaper som hon uttryckte i ett mail där stefan tidigare hade berättat för henne att hela familjen lönnroth nu tillhörde ale. Sandra hade svarat lite tokigt
- Ja då e alla lönnrothare i samma lag nu då. (stefan syfta på att man inte kunde böja lönnroth)

"Men vadå? Skulle man säga Lönnrötter då eller!!! "
                                                                                              
*GAPSKRATT*

ja du Maria ( Sjögren)....det kanske inte heller va så rätt..... men fan va roligt.

ha ha.... det e nog tur att det inte e svenska grammatik vi ska prestera på plan.... då hade vi nog åkt ut ettan snabbare än kvickt!

Får säga Grattis med till min finaste Daniel!! Han berätta förut att dem skulle få dömma två stycken damelit matcher i helgen. Så då blir det att kolla innebandy i helgen ändå.... trodde det va slut med det nu. Pixbo - Kumla på lördag kl 16. Får ju se till så han sköter sig. Gör han inte det får han lämna över pipan till mig så ska det nog ordna upp sig det med! Jag tror jag hade varit grym på att döma innebandy!

Malin Eriksson har hittat en ny talang... inskuffad mellan stolparna igår gjorde hon en alldelse superb träning!! Du vet Malin... bra målvakter har hjälp av stolparna =))

Snart helg igen... veckorna går kusligt fort. Sofia fyller år på lördag... då blir det ett restaurang besök och kanske lite utgång... oooooo aaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Tips från coahen (jonnah)

Sofia fyller år på söndag, inte lördag=)

Postat av: coachen

missade ett c

2007-03-08 @ 17:07:54
Postat av: Monte

Den enes död är den andres bröd... nu är jag skyldig han en mindre!

2007-03-09 @ 09:21:32
URL: http://www.montelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback