Barentsblå....det låter väl snyggt!

S? h?r ser den ut

Vi var och kolla på vår nya bil igår.... En volvo V 50..- 06. Barentsblå metallic.... VERY NICE!!  Vi får den nästa vecka tror jag... Ha ha det e precis som det sägs... när tjejer pratar om bilar e det främst färgen  =)

idag har varit ännu en härlig vårdag... spenderade mesta delen av dagen i stallet förutom nån timme när jag fick åka och hämta lille Andreas på dagis...  han har nog öroninflammation stackarn. Kan tänka mig att det va kaos hos min brors familj när jag lämnat... Andreas ledsen, Jesper rastlös och Fredrik ensam med nästan 40 grader feber.

har precis ätit middag... hemmagjorda köttbullar och potatismos som Daniel gjort det mesta på. Fast jag hjälpte till lite faktiskt... Himlans gott iaf. Han kan när han vill.
I måndags var ju Partille tjejerna och träna me oss... En riktigt bra träning för att vara efter säsong och allt. Det var riktigt kul att spela med Hagel igen, var ju.. hmm va kom vi fram till... ja typ 5-6 år sen sist. Vi hittade varandra bra ... hagel i laget hade vart grymt!!! Och självklart gäller det även Larsson å Grettan.... men som sagt det är silly season och allt kan hända.... Är ju många lag som är och rycker i dem!!

hade tänkt åka till Hagel och äta upp resterna av hennes chokladtårta men verkar som hennes giriga lagkamrater har slaktat hela tårtan och inte ens lämnat en smula till mig.. *snyft* Jag som va så sugen...

Dax att sätta sig å ringa runt till folk om helgens bravader...Får hoppas att vi inte glömmer ringa nån.. hade ju inte sett så bra ut kanske... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback