Trött, tröttare, tröttast

Kom nyss hem från brottningsträningen... fast det blev ingen brottning utan gymmet för min del då jag lyckades sträcka mig igår IGEN. Är så jäkla trött på att det aldrig läker helt. Men men... bara att inse.... jag börjar bli gammal och snart  blir det väl dax att lägga klubban på hyllan. Inte för att jag vill men ändå...

Har jobbat hela veckan på Dios.... Jag är inte van att vara inne så mkt, känns lite instängt. Och sen är jag jättetrött när jag kommer hem och då hinner jag typ bara vända i dörren och sen åka till träningen. Men så e det...

Har knappt hälsat på hästarna heller på hela veckan. Var där i tisdags och red lite... Jag e väldigt glad att jag har Anna och Nanna som hjälper mig. Men i mån så... och resten av helgen... då skall jag allt till stallet. På söndag är det tävling på Clareberg. Då är det tänkt att Gunsan skall gå sin första 1,30 på länge.... Får hoppas att det går bra i första klassen så att jag vågar starta 1,30 sen.

Imån skall vi även vara barnvakt åt mina syskonbarn Johanna och Rasmus... Och Daniel skall nog rida islandshäst med jobbet. Hoppas att han briljerar lite... Det är ju ändå jag som lärt han allt han kan.... Ha ha

Hoppas ni får trevliga resor.... Pettson, George och Soffi... och resten av familjerna såklart.

Nu väntar John Blund....



Bilder från förra helgen

image53

Kommentarer
Postat av: Carre

Jo...det är jag oxå =) Vad e det du gör på ditt jobb egentligen? Margarin? =) Kram

Postat av: Ulla-Bella

UPPDATERINGSDAX! 8888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888

2007-06-18 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback