Som hastigast

På språng... som vanligt. Men jag hinner allt kludda ner några rader här, så slipper folk klaga på dålig uppdatering. Midsommar blev blött.... för fy fasiken vad det regnade. Men Daniel och jag åkte in till Strömstad och inhandlade snygga gummistövlar och sen kunde man minnsan va ute ändå, utan att bli blöt om fötterna. Hästarna stortrivdes, vi fick jaga dem när vi skulle åka hem sen på söndagen för dem ville inte alls bli infångade.
Ska strax till träningen... ska få prova alla nya kläder som vi ska få till den här säsongen. Kul kul!!!
Sen när jag kommer hem kommer nog Daniels pappa och resten av den familjen att vara här på plats. Blir trångt i våran stora lägenhet några nätter nu men det skall allt gå bra.
Tror någon saknar att va omtalad i min blogg...men jag ska kompensera det med en härlig bild i stället. Det finns inte lika mycket att skriva när vi lixom aldrig ses.... du är i fel del av landet.

image58

Prinsessa??

Kommentarer
Postat av: jonnah

Gött, jag är så sjukt snygg. Alla som läser, jag vet att ni vill se så underbar ut.

Postat av: Anonym

Du borde skaffa bilddagboken.se ist carro..;)

2007-06-30 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback