Solen skiner!!

Det är sommar nu... härligt härligt. Tyvärr sitter jag just ni instängd i en datasal med en opponering, men jag hoppas att vi är klara snart så jag får gå ut i solen.

Idag tar Kalle studenten! GRATTIS GRATTIS! Sicket väder du fick du! Skall dit sen med Stefan och Tommi... gissar att flera kända ansikten är där med. Efter kalasandet hos Linda är det brottningsträning....kommer bli kul med magen full av massa go mat... ha ha....får passa sig så det inte kommer upp igen.

Igår var jag ju på hästtävling. Gick helt okej, men inte super-duper. Hon nita på muren...Varför? Hon har ju hoppat murar massa gånger innan. Sen va lixom rytmen borta. Andra klassen gick väl lite bättre, ett nedslag men det va okej. Lite väl stökig mellan hindrena bara....
Det var otroligt varmt att rida iaf... Anna (min "hästskötare") kommer va snygg i sin tubklänning på avslutningen.... haha... hon hade brottarlinne på sig igår å brände sig LIIITE.'

Daniel va på havet hela dan.... han hade också bränt sig en aning (nej älskling du e inte brun bara röd....) =))

Dax att göra klart....

För Linda har tagit studenten....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄÄÄÄÄÄ
du e ju för fan färgblind..........

2007-06-07 @ 14:58:49
Postat av: Terre

Tack så mycket =) . aa den blev bra ändå, klänningen, sen när den satt på =)

2007-06-07 @ 21:41:15
Postat av: Terre

Tack så mycket =) . aa den blev bra ändå, klänningen, sen när den satt på =)

2007-06-07 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback