Oceans 4 Cartoon

Har precis kommit hem från en grym dag med laget. Vi åkte till hemlig ort vid 12 i "morse", den hemliga orten visade sig vara Kullavik. Väl där fick vi reda på att vi skulle kappsegla med jollar, den hette JIG tror jag. Så vi delades in i lag om fyra stycken. Jag fick äran att vara kapten för det grymmaste laget av alla... Oceans 4 Cartoon... Laget bestod av Korvgrillar-Lisa, Pisse-Pettson, Solstråle-Sandra och Kaptens-Carro.
Pettson:  - Vad rimmar på four?
Sandra: - Four, two..... Cartoon!!!
ääääää javisst Sandra..... det rimmar.....Inte. Därav vårat namn iaf.

Men vi va grymma.... kom tvåa i första racet och vann det andra storstilat. Riktiga seglartalanger. Det första racet vanns av lag PRO; Tilda, Emanuelsson, Baby-Malin och så klart seglarproffset Botö. Så det va faktiskt fusk. Dem hade en elitseglare med.
Ha ha... roligast va när Pettson blev så pissenödig så hon inte klunde hålla sig längre...jag erbjöd henne ett öskar, men Petsson valde att hoppa i vattnet och kissade samtidigt som hon släpades efter båten.... du e la för go.

image46

Oceans 4 Cartoon

Sen grillade vi korv, badade och så.... Himlans roligt. Tack för en grym dag brudar. Jonna och ni andra som inte va med.... NI MISSA NÅT!!!!

Igår var jag också ute på havet hela dan. Daniel och jag åkte med mamma och pappa ut med segelbåten och tog emot Götheborg. Riktigt maffig båt. Sen var vi kvar ute på havet hela dan. Så jag brände mig lite....
Men vi badade, det var första gången i år, och termometern i båten sa att det va 20 grader i vattnet. Det tyckte jag nog inte riktigt igår, men idag kändes det varmare.

                                                         

Och ett fint kort på Götheborg...

image50


Kommentarer
Postat av: Jonnah

ja verkligen, miss u all.
verkar som om ni hade det kanoners, men va glada att jag inte vart med jag hade kickat some ass!!!=) hah.

Postat av: Jonnah

hahah ja snart så kommer jag ner och då kommer mitt gnällande ta vid..=)
nu är det alla i fotbollslaget här hemma som får stå ut med mig, heh. Kanske kanske kommer ner 6-8 juli, är ni hemma då allihopa?

2007-06-14 @ 11:03:32
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback