Mina prinsessor...

image57

Veckan har precis börjat, ändå så e det snart helg igen.... skönt. Tävlade ju i söndags... Gunsan var hur fin som helst.... Tyvärr rev vi ett hinder i 1,20... hade jag inte gjort det hade jag nog kommit tvåa... så tiden var riktigt bra. Kul att det börjar lossna. Sen hoppa jag 1,30 med.....Det var TVÅ vattenmattor med... Gunsans stora fasa. Men vi tog oss över båda, fast fick ett stopp på den ena först. Jag är iaf jättenöjd och höjden kändes hur bra som helst!!


Tråkigt bara att hon var halt när jag kom till stallet idag....FAN. Varför blir det alltid såhär? Får hoppas att Daniel har rätt när han säger att hon bara har överansträngt sig.

Ingen träning igår för mig... Det blev bio istället med Daniel.. Pirates of Carabean 3.... den va ganska bra faktiskt.... höll mig vaken hela filmen trots att den var hur lång som helst.

Jag ska sluta vara snäll mot människor som inte håller det dom lovar.....Blir såååå TRÖTT! Har ingen lust att betala för andra längre...

En jobbdag kvar på Dios och INNEBANDY träning imån... precis i min smak.... Sen på torsdag bär det av till landet, med hästar och allt, för midsommarfirande.... Hoppas det blir bra väder.

Daniel fick löneförhöjning idag....Han e så bra!!! =))))

Imorgon är ytterligare en dag...

Kommentarer
Postat av: ÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå varför har G-skoog sin pikétröjskrage uppfälld på jobbet!? Det måste innebära löneförhöjning! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Postat av: jonnah

du glömde en bild på mig där=)
ha en trevligt midsommar, i det härliga midsommarvädret=) see u sooooon.

2007-06-21 @ 21:56:26
URL: http://yonnaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback