Jag vill med

ta studenten igen!!! Det måste helt klart vara den roligaste dagen i mitt liv, hitills iaf. Alla var så glada och man åt massa god mat, fick presenter och massa mer....
Kände nostalgin komma krypandes när vi (Pettson, Tommi, Stefan och jag)idag nämligen åkte ut till Skepplanda city för att fira Annas student ( eller Stefan trodde bara att vi skulle hämta Surte kläderna som Anna måste lämna tillbaks nu ;) ha ha). Anna, du var jättefin!!! Kul att hälsa på hos familjen Johansson, träffa en underbar gammal man ( morfar kanske??), en skåning som åkt hela vägen från skåneland till skepplanda för att nu under kvällen åka hem igen, släktingar och såklart Anna! Vi fick även ett löfte av Gunnel ( annas mamma för er som inte vet) att dem lova att kolla på våra hemmamatcher även om inte Anna är med längre. Låter bra tycker jag. Det hör lixom till med Gunnel och Hasse på läktarn. Precis som med Pasanen-familjen.
Sjukast va ändå hemresan.... kom till Älvängen... telefonen ringer och vi får vända tillbaks. Stefan ( ja vem annars) har glömt sin plånbok. Men inte va grabbarna i baksätet ( Stefan och Tommi) ledsna för det, för utanför dörren i skepplanda stod anna väntandes med två nya öl. Och vilket liv det blev sen....höll på och köra av vägen flera gånger (Tommis bil...hade inte varit så bra) för att jag skratta så mkt. Det går  tyvärr inte att förklara... försökte för Daniel förut, men man fattar inte det roliga om man inte va där... eller va säger du Pettson??? Men jag kan ju med all säkerhet säga att vi har dem två sjukaste tränarna i hela Sverige....Ni som känner dem ni vet.

Kvällen spenderades mestadels på Babar. Först med Elin och Stefan (som fick springa hem för att hämta sin plånbok som han glömt....kändes bekant.... hände detta kanske tidigare under dagen med??... ) TAck för det! Sen kom två skåningar...ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå dessa domare. Blev lite(?) tjöt..... Både Niklas och Stefan Olsson e allt bra på att hålla låda....sjunga försökte dem sig på med. Surtebrudar.... det kan nog bli rätt galet i Båstad med dessa människor som grannar.

Pojkarna fortsatte mot Tranquilo... jag gick hem. Snart dax att krypa ner under täcket.... ska bli såå skönt.

Daniel hade förresten möblerat om när jag kom hem med. Det blev faktiskt ganska bra.

God natt alla vänner som jag känner.

Kommentarer
Postat av: Pucko

Tja Pucko! Hur är det? Här är det bara fint,tränar ni i Skatås. Har inte sett dig där...Ha det bäst! Kramiz

2007-06-03 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback