Det kommer bli bra...

Så har ytterligare en vecka gått.... det går så fort. Snart är sommaren förbi och det väntas höst.....isch. Fast som tur var så är det massa roligt kvar iaf. Min födelsedag (fast det e ju inte så kul att bli gammal), Båstad och lite annat.
Igår va jag ute en sväng, på Hard Rock med partillegänget. Hagel, Gäfvert, Larsson, Grettan hade precis gått när jag dök upp...Det va kul... trots att Hagge toffla hem kring elva och Larsson hade ont i huvet och gick rätt tidigt hon med. Bra fart på Gäfvert iaf.... det gillar vi!! Och nu är musik frågan löst iaf..... blev lite orolig när Anna bytte klubb vem som nu skulle fixa våra uppvärmnings skivor. Men svaret blir Gäfvert med assistans av mig. SÅ tyvärr Hagge och Larsa.... Ingen schlager på Surtes uppvärmingar inte. Det kommer bli bra det här brudar. Det kommer bli bra. Surte blir farliga denna säsongen.....

Middag hos mor och far min.... grillat blev det. Och nu väntas jordgubbar med glass...Yummmi!!!
Imorgon blir det tävling med Gunsan igen.....Nossebro typ. Då jävlar....

Kommentarer
Postat av: jonnah

Jaa styr upp att vi kan hitta på något på lördag, behöver inte vara fylleskandal, men något... !?!?
Jaså träning i regn? ok ja då saknar jag inte just det så mycket då, men er iaf..=)
vill att säsongen ska börja nu=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback