Sommarlov

Tror det blir så.....sommarlov från bloggen och sommarlov från skola och jobb. Ska bli såå skönt. Jobbar två dagar till på Dios sen bär det av till landet med hästar och allt. Fast Daniel kommer inte förrän på fredag. Får fira min födelsedag ( japp... blir gammal och grå på torsdag......jag 25 bast.....helt sjukt) utan honom och har jag mer otur så blir det helt ensam. =(  Min bror med familj e på landet med nu men eftersom Carinas mamma också fyller år på torsdag åker dem nog till Lysekil för att fira henne. Men det är okej... för på lördag blir det kalas för mig. Hoppas hoppas alla kan komma....Jonna, Sofia, Carro från Malmö, Hagel....Och e det någon annan som vill komma är ni hjärtligt välkomna till Strömstad....

I fredags blev det middag på Svarta Oliver, basket på Babar med Domare Olsson med flickvän.... Och andra omgången var jag grym......Utklassade Daniel med typ 13 poäng...Jag säger då det.
Lördag och söndag spenderades på Marstrand men underbart god mat och en båttur med lunch till Mollösund. Göttans. Men var e solen????

Knappt 1,5 vecka kvar till Båstad.
3 dagar kvar tills jag blir gammal.....25 usch vad det låter....
2 dagar kvar till semester.... me like.....

Trevlig semester och sommar (nu kommer den för nu e vi snart lediga) till er alla!!!!

Gött Eriksson att du presenterade dig som Baby-Malin..... inga missförstånd då lixom...=)

image66

image65

Kommentarer
Postat av: Baby-Malin

Haha kände att det var lika bra ;)

2007-07-24 @ 12:58:09
Postat av: Terre

Grattis i förskott =) Ses nästa vecka!

2007-07-25 @ 14:07:11
Postat av: Pettson

jag saknade dig på träningen igår! :(

2007-07-31 @ 20:34:46
Postat av: ÅÅÅÅÅÅÅ!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

2007-08-01 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback