SOL!!!!

Äntligen lite sol.... kul för alla som får va ute i värmen....inte jag då med andra ord. Har jobbat sen 7 i morse.... 4 timmar kvar typ.... blir en lång dag.. hela 14 h. Men pengar är pengar..... Bara att tänka på resan i vinter så blir det lättare.
Men jag är trött, längtar hem till Daniel.
Helgen var skön... även om vi fick slita lite. Daniel mest, han fick leka skogsarbetare med motorsåg och grejer. Jag målade hus bl.a. Ha ha... färg över hela mig redan efter några plankor....

Det går inte att bada i Båstad. Men det måste väl ändå hinna bli bra tills vi kommer dit.... över två veckor kvar. Vi får hoppas på det, annars har Tommi lovat att fixa en pool till oss. Aaaaaa jag längtar!!! Mest faktiskt över att få lira innebandy igen på riktigt lixom, även om det e kul och festa med =)

Lisa P hälsar jättelite till alla.

Kommentarer
Postat av: jonnah

ja shit, super fräckast av alla..;)

2007-07-19 @ 08:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback