Så att säga....eller....

Hur trött som helst..... men vilken rolig helg det varit.
Grillning och utgång på Marstand i fredags med daniel och hans kompisar, det va riktigt trevligt. Sen på lördagen var det sillunch med Daniels föräldrar och massa andra människor. Dem började snapsa redan vid 12......jag åkte vid halv fyra därifrån och då var det värsta festen. Kändes motigt att behöva åka därifrån när alla var så på G. Men fest med världens grymmaste lag väntade.

 

Väl hemma blev det ändrade planer. Femkampen blev inställd för att det regna och det blev lite förfest istället innan vi drog till Hard Rock. Fy fan va roligt!!! Jag älskar Surte!!! Detta får vi allt göra oftare.
Kul också att alla kunde vara kvar hela kvällen, dem som ville iaf.

   

En av det sjukaste kommentarerna står nog ändå Jojje för....
En tjej kommer fram flera gånger och dansar lite med Jojje... efter ett bra tag säger hon tilll honom:
- Du, jag har faktiskt kille.
Och George svarar :
-Det har jag med!

Haha.... Så sjukt..... men galet roligt.....
Det var allt tur Tommi att du lämnade bilen här.....
Stefan... hur mådde du idag?? ;)

Jag gick inte upp förrän halv ett idag... minns inte när det hände sist. fast jag sov ju inte hela tiden... jag väntade på att bli körbar. Sen körde jag Tommis bil till Dios, jobbade 2 h, tog en sväng till stallet och sen hem till soffan.

I morgon väntar jobb på Citymail... är så osugen......

Tack all grymma för den här helgen!!!

Kommentarer
Postat av: Pettson

När togs och vem tog den bilden på oss fyra?..

2007-07-08 @ 22:14:15
Postat av: Pettson

förresten.. gud vad kul jag hade igår, tack darling :)

2007-07-08 @ 22:15:12
Postat av: Jonnah

tack tack, snart ses vi 3% vecka kvar till Båstad, lets ROCK!

Postat av: Larsson

Tack för en super rolig kväll. Det är bara att ladda om batterierna till Båstad. Där ska vi ta ut svängarna rejält.

2007-07-09 @ 09:14:05
Postat av: Pettson

åh, smart :)

2007-07-10 @ 17:07:37
Postat av: Bulan

Yo, inte visste jag att alla skrev blogg. ah jag ligger efter med att veta allt... tack för en superkväll.. jag hade skit grymt, men jag drog vidare på kvällen brukar bli så.. kanske skall sluta med det! :)
Å vi ses inte i båstad heller.. men ah onsdag v 32 e jag tillbaka... tudliluuu...
// gäfvert *jag är grymmast på att dansa av oss nya* hihi

2007-07-10 @ 21:29:02
Postat av: Bulan

nää nu skrev jag fel... v 33... hihi

2007-07-10 @ 21:53:04
Postat av: Carro

Gött att du hittat hit Gäfvert.... och tack själv!!! Såg nog knappt dig dansa tror ja så japp instämmer i att di skall sluta springa iväg.... SES!!!

2007-07-10 @ 22:02:55
URL: http://bjorkner.blogg.se
Postat av: jonnah

jag är mer singel än en nunna.
ja de är bara tre veckor och 1 dag kvar, sen kör vi.....
haha ja du är lätt viktigast..=)

2007-07-11 @ 08:02:03
URL: http://yonnaah.blogg.se
Postat av: jonnah igen

va är det här? ska man hålla isär alla bulor nu? bulan hit bulan dit. =)

2007-07-11 @ 08:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback