Nostalgi

Paus på jobbet... snart bara 45 minuter kvar. Har suttit och grejat med network hela dan, sista timmarna har jag lyssnat på mp3 samtidigt. Och vilka minnen vissa  låtar för med sig. Underbara Surte!!!! Fy fan va mycket kul vi haft. Några exempel....
Gebroeders Ko... den holländska Anna Boot.... Jag säger bara Båstad....=)))))
Ta en kaka till kaffet..... Jönköping.....Baby-Malins favvo......och Husqvarnas????Denna hade jag dock inte på MP3n
Sång om Ingenting.....Den grymmaste bussresan ever.... Snacka om Partybuss vi hade till Ingelstad.....
The Verve remixen... som jag letade efter den..... Och tack vare lovely Anna så löste sig allt..
Anima Libera..... Anna Johansson
Living on video .... MATCH
Jag sitter i ventrilo och spelar lite data.....MATCH
Du hast..... MATCH MATCH MATCH....

Ses ikväll brudar...

Kommentarer
Postat av: Jonnah

jihooo va kul. sdynd att de ska pissa regn på oss. men kanske hinner ändra sig=)=)

Postat av: Susanne

Tänkte ju att jag var tvungen att lämna nått så du inte glömmer mig :)
Det kändes rätt skönt att det lossnade lite igår.. har känts lite motigt när man inte är på samma nivå som tidigare...

2007-07-05 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback