Glömma glömde glömt

Man kan säga så här.... tävlingen igår är redan glömd. Det kunde verkligen inte gått sämre. Från att ha haft världens finaste häst på framhoppningen blev hon som förbytt på banan. Så jävla tråkigt.

Idag har jag jobbat på Dios igen, med Soffi. Det var trevligt... är inte så ofta man pratar med henne så mycket annars. Dagen gick faktiskt riktigt fort. Så fort så att vi glömde ta rast vid tre, men det gjorde inget då vi kunde knalla hemåt en kvart tidigare i stället.

Snart dax för träning... i jennylund idag... nästan hos Pettson.... gött att du e hemma igen!!! sista veckan med träbning innan uppehållet.Jag vill inte ha nåt uppehåll nu... jag ska ju va hemma och jobba i två veckor till efter denna veckan. Hur skall jag lyckas ta mig i kragen och komma ut å träna själv??? Hmmm kanske kan funka om jag hänger fram mina vita jeans synligt.... Kom knappt i dem i fredags när jag skulle ut....Inte bra.... inget mer onyttigt för mig.....(kan ju tro at det blir så iaf..... och Tommi.... ingen cola heller.... så försök inte lura mig... ;) ha ha)

Dax att springa ner till Steffo och vidare transport till Jennylund.

Jag älskar när det regnar.... håret blir ju så fint av regn...

Kommentarer
Postat av: Pettson

ja nästan hos mig. kul att se dig igen, förlåt att jag var så osocial bara :( turk-lover var det ja..haha, nej, så farliga är dom ändå inte..bara lite äckliga :) hallå, på onsdag ska jag skjuta bollar..så akta så du inte är ivägen, nu när jonna inte är hemma så jag kan skjuta på henne.. :P

2007-07-02 @ 21:57:01
Postat av: Very Clean

Hmmm...Ingen Cola? =)

2007-07-03 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback