Fredag igen.... =)

Ytterligare en vecka över.... och helg igen. Så skönt. Det blev bara en dag på Citymail....På kvällen ringde jag Tommi och så fick jag jobba på Dios istället. Känns som helt rätt beslut. Snålare företag än Citymail får man nog leta efter... fattar dem inte att man inte vill jobba där när man helst ska gå hem innan man kommit dit.

Ikväll bär det av till landet.... ska bli skönt. Bara koppla av allt annat.... Får bara hoppas att Nanna som anländer från Turkiet i natt tycker det är okej att ta han d om hästarna i helgen.


Fika igår med mina gamla gymnasiebästisar Jonna och Maria. Ses ju tyvärr inte så himskans ofta längre. Så kul att se er båda. Och Maria som blivit styvmorsa bara sådär, till en liten nyfödd.

Dax att återgå till arbetet.

Ha ha... förresten... Snart har Tommi inget jobb kvar här för jag är på god väg att ta över alla hans arbetsuppgifter.... =)))

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback