Trolleri trollera...

Japp det blir det ikväll. Joe Labero. Det ska bli roligt. Har hört att det skall va bra, om man inte sitter på kanten som bror min gjorde och såg alla trådar och dylikt som inte ska synas.
Så ingen träning idag heller asså. Och imorgon är träningen inställd så för min del blir det en tränings ledig vecka. Ganska så skönt faktiskt. Jag behöver hämta lite energi.

Praktik denna vecka och nästa. Det är roligt, dock lite jobbigt att behöva gå upp så tidigt VARJE morgon. Men barnen är snälla och dagarna går fort. I morgon är det julbord i bamba. Man får en julmust var. =)

Matchen i söndags vet alla nog redan hur den gick. 6 poäng till helgen är det som räknas.

Måste säga att jag är grymt imponerad av de fina bakverk som
Pucko ( alias Sandra Hellström) tillverkar....Wonderful!

Två timmar här hemma för mig själv.... sen blir det magi....

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack!

2007-12-05 @ 20:22:04
Postat av: Pettson

Tyglar? Det långa med, som man kan hålla hästan i om man går bredvid, som ett koppel typ?

Postat av: Terre

Haha, ja det är sant. Det var i din lägenhet ;) Så det kan gå.

2007-12-08 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback