Stel som en pinne

Jag måste kollat fel i mitt pass. Det kan inte varit 25 jag fyllde i somras. Snarare 75. Så känns kroppen efter två a-lags matcher på två dar.

-------

Om det blir lite hackit skrivit här så beror det på pannkaksstekning. Men jag är ju tjej så det skall väl gå bra att göra två saker samtidigt.

-------

Två matcher ja. En slutade som vi ville. Den andra inte. Men det är bara att säga grattis till IBF göteborg som lyckades värva Sandra Hellström till den här säsongen. Hon vann matchen åt dem och var väl värd matchens lirare!! Vi vann skotten med 22-21 och dem matchen. Det säger ganska mycket om henne. Pucko!!

Mot Malmö gick det bättre. Vi spelar ut dem totalt i två perioder. Nära 40 skott på mål. Förstår bara inte varför vi måste göra det så spännande sen.

Sofia Eliasson blev matchens lirare i lördags och Jonnisen igår. Hur kul som helst. Äntligen har seket fattat att det finns fler spelare som kan.

-------

Det blir massa Daniel-pannkakor idag. (Brända)

-------

Kul att se att Carro Bergius måste ha haft samma intresse som jag när jag var liten. Att leka häst på rasterna. Var annars lär man sig hästsparkar?

Dax att dra på sig matchstället för tredje dagen i rad. Ikväll står IBK Göteborg för motståndet i reserv serien.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gör du några pannkakor till mig med eller?
Bra match igår, även om det kändes som om man var "bakis" efter helgens matcher.
Såg att det kommenterats tillbaka angående ditt "påhopp"..haha... jaja roligt att läsa hur alla säger emot sig själva inlägg efter inlägg.

Ses imorn, ?! denna dag kanske man behöver för att vila upp kroppen, du är ju som sagt inte ung längre, tant!!!

=)=)

2007-12-11 @ 13:46:56
Postat av: Sandra (pucko)

Tja! Grattis till vinsten i Söndags! Hur kommer det sig att ni hade två matcher i rad? Kram

Postat av: Pettson

Haha.. hästspark. Var nog det roligaste jag hört idag. Det hör inte till innebandyn, tråkigt.

2007-12-11 @ 17:25:08
URL: http://pettsono.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback