Öland imån då...

Javisst... tidig uppgång imån med. 7.15 går bussen från Jonnis. Hemkomst runt 24. Men vad är väl en dag på slottet?
ca 12 h på buss, det är väl inget. Det kommer nog bli ganska så roligt, ska ha julfest på vägen hem. Ska nu gå ner och köpa min julklapp.... 500 kr vad det va Sandra?

Idag har jag varit på Dios och jobbat. Bra med lite pengar. Fick pluppa ihop reklamblad hela förmiddagen för att sen spendera eftermiddagen med Styret och Tommi vid plastarn. Jag fattar att ni inte fattar vad jag menar, eller några gör väl, men poängen är att det var en sjuk eftermiddag med sjuka gubbar.

Precis varit över hos Daniels farmor och fått våra julklappar från Daniels föräldrar och farmor. En påse från Peak Performance... det gillar jag.... =) Hoppas bara att den va till mig... ;-)

So long... bye bye


Kommentarer
Postat av: Terre

Sjuka gubbar var rätta ordet :)

2007-12-23 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback