Jag hatar min granne =(

Jag är ledig idag. Tänkte ändå stiga upp hyffsat i tid, sådär runt halv 9, för att få lite vettiga saker gjorda. Har en del att läsa tills imån bland annat och några julklappar kvar att köpa. Tror ni inte att min hemska granne drar igång borren klockan 08.10. Och det är inget dåligt oljud det för med sig. Känns som om han står bredvid mig och borrar eller ännu värre borrar i mitt huvud.
Fick så fruktansvärt ont i huvudet, idag igen, så jag låg kvar i sängen och kollade denna veckans avsnitt av Andra avenyn.
Nu har jag varit på benen en stund, huvudvärken har lagt sig lite, och jag har fått gjort lite husliga ting. Tror att jag ska promenera ner längs avenyn för att kika på lite julklappar. Miljöboken får vänta tills huvudvärken är borta.

----

- "Det kommer att bli 0-0 eller 1-1 i sudden." Jonna pratar i telefon med Tommi under målfesten mellan IBF Göteborg och Älvstranden i lördags. Fast det är ändå bra att vinna med 5-0 i sudden. Eller vad säger ni, Pettson och Gäfvert?

----

Vi spelade b-lags match mot Älvstranden i söndags. Vann med 9-0. Hagel bjöd på en del finesser. Bland annat ett helt sjukt mål, svårt att förklara. jag bara undrar hur tänkte du där??
Kan du behålla den målformen tills på lördag? Jag tror vi kan behöva det.

På lördag bär det alltså av österut till andra sidan Sverige, ut på en ö, för att spela sista matchen innan juluppehållet. Färjestaden står för besväret, eller motståndet kanske jag ska skriva. Men lite besvärligt är det allt, två dar innan julafton att lägga mer än en hel dag på en match. Men när det nu ändå är så, så kan ni lita på att vi kommer göra allt för att få en trevlig hemresa med glada miner, julklappsutdelning, glögg och kalasande.

Var på förhandsvisning av ARN igår. Den var faktiskt ganska bra. Och det gör ju inte filmen sämre att det var fullt av massa fina hästar... haha....

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag bara inte snubblar på finter, utan även på ord... ibland går det fort.

Postat av: Pettson

Haha mm.. 5-0 i sudden, bra ;)

2007-12-19 @ 22:37:29
URL: http://pettsono.blogg.se
Postat av: Gäääfeet

ja du hade ju problem med att skilja på sudden o wo... haha :P

Grym match från dig igår :)

GOD JUL!

2007-12-23 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback