2 dagar kvar av 2007

Förutom jobb i torsdags har det varit lugnt och skönt hela veckan. Blev ingen utgång på juldagen, jag orkade inte. men det var tydligen massvis med folk ute.

Torsdagskvällen spenderades i Nödingehallen med ett väldigt blandat sällskap. Några från laget, några från herrarna, några pojkvänner och några "inlånade" från andra lag. Mycket trevligt. Det var skönt att få röra på sig lite efter julmaten.
Igår var vi på bio och såg Förtrollad. Den var riktigt mysig och ganska rolig. Jag är ju lite av ett fan av romantiska komedier och gärna tecknat med. Så för min del kunde det ju knappast bli en bättre blandning. Rekommenderas, iaf om man gillar den typen av filmer.
Sen när  vi kom hem såg vi Wallanders Pyramiden. Den va ganska bra den med. Som Wallander brukar vara.

Japp då var det nyårsafton om två dagar och jag, eller vi, har inga planer alls. Inhandlade en svart klänning idag på rean i fall om att. Men just nu ser det ut som om den får hänga oanvänd i garderoben.
Jag hade också kunnat tänka mig några dagar i fjällen. Hade varit skönt att byta miljö.

Vad är det med alla dessa upphottade bilar jag skådat det senaste dagarna?? Inget fräckt alls faktiskt med neonljus och diverse andra "coola" grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback