10 dagar kvar till jul

.. och jag har typ inte köpt en enda julklapp. Hade tänkt gå ner på stan nu på förmiddagen men jag vet ändå inte vad jag ska köpa till nån så jag stannar hemma.

Lucia i går på skolan där jag prakitiserar. En av ungarna svimmade i luciatåget. Kanske inte så oväntat med tanke på vem det var. Jag tror jag åt fyra lussekatter igår. Gott.

Var även och tittade en stund på den heta matchen i dam 2:an mellan Lindome och Stenungsund. Finns bara två ord. Fy fan (SM - du får ursäkta.  DU gjorde ju iaf mål och var den spelare i erat lag som gjorde mest rätt. Tror bestämt att du skulle varit forward från start). Det är verkligen inga roliga matcher i den här serien. Möjligtvis när Pixbos småtjejer eller Partille står på banan. Jag tror tillexempel inte att jag såg en enda bra passning. Antingen var det passningar i knähöjd eller om någon lyckades att lägga passet längs golvet då passade man tre meter bakom spelaren så att denna fick tvärvända och hämta bollen och läget var därmed borta sen längesen. Aja... skall inte såga mer. Men jag är glad att jag slipper spela i den serien.

Spelledig i helgen, bortsett från en b-lags match på söndag. Får se om man blir kallad till den eller inte. B-lags matchen i måndags var ändå kul. Trots tredje matchen på lika många dagar. Vi körde över IBK Göteborg med hela 11-0. Roligast var ändå att våra tränare och Virre lurade skjortan av Kalle. Haha... Kalle i mål... Nä du, det räcker att ha henne på backen ;-).

Blir nog ett besök i Torpa imån ändå. IBF mot Älvstranden. Spännande match. Tror nog på en jämn match som alltid mellan dessa lag, kanske lite favör Älvstranden som verkligen gått bra det senaste.

Kul med nya bloggar när andra avslutas. Min
gamle(?) tränare från BIK och Jonnisen som återuppstått i ny dager.

Ikväll blir det middag på Marstrand med Daniels familj och imorgon julbord på Magasinet Härön. Jag har längtat sen förra året.

Kommentarer
Postat av: SM

Tack, tror jag..

2007-12-14 @ 19:19:00
Postat av: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå var e G-skoooooog! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ såg att han var ett INTRESSE i din profil! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! klass på det! "Ja ha... va har du för intresse då?" Svar: "daniel!" ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! SAKNAR G-SKOOOOOG!

2007-12-14 @ 21:17:45
Postat av: Terre

Haha, ja, det låter bra! Ses imorgon!

2007-12-15 @ 20:50:26
Postat av: Pucko

jaha, ok då förstår jag men som sagt, segt ändå...ja, knäppt är väl rätt ord. Det var väldigt längesen som jag var med om att en match slutar 0-0. Om jag ens har varit med om det....=) kramiz!

Postat av: Caroline

Halloj! Synd att jag inte kunde kolla på matchen mot Södra Dal, var på konsert i Helsingborg. Men har ni spelat mot Malmö nu oxå? =( Vill ju gärna kolla! Men om du vet redan nu när den matchen är så får du gärna säga till! Lättare att planera liksom! Vi har provkört en likadan bil som ni har...rätt nice =) Får se när vi hittar Bilen med stort B. Kram kram

2007-12-18 @ 20:37:41
URL: http://caroline82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback