Jönköping nästa..

Precis packat klart.... gick ganska fort. Inte så svårt när man bara ska ha träningskläder och matchställ med.... Kommer inte bli ngt annat tror jag. Om 20 minuter ska jag sätta mig i volvon som ska ta mig och några till, till det årliga träningslägret i Jönköping. Lite tradition nu faktiskt...
Det blir träning i kväll, två träningar imån och två matcher på lördag. Får dock se hur mkt det blir spelat för min del med en svullen och värkande handled. Att jag till och med kan skada mig när jag ska skopa upp glass, det är helt otroligt. Tröttsamt. Men jag skyller på min kära Daniel. Varför kan du inte vänta tills glassen blivit mjukare som alla andra gör??? Tycker allt bra om dig ändå....Blir en helg utan varandra den här med. Men det ska nog gå bra. Jag har ju alla goa männiksor i laget att va med.....

Jobbat på Dios. Tränat. Vart i stallet. vart på kalas. Träningsläger.

Det var denna veckan det. På måndag börjar skolan.

Pettson min vän... hoppas inte på för mkt =)

Kommentarer
Postat av: Pettson

haha, aldrig..

2007-09-03 @ 16:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback