Intressant..

Precis kommit hem från Idrottsortopeden. Var där för att fixa nya inlägg, kanske kan jag slippa några av mina alla krämpor om jag åtminstone går rätt.... Han tala om för mig att jag var ungefär lika ojämn i benen som normalt en 50-60 åring... Jag börjar bli gammal. det är ju det jag har sagt.
Sen tala han dessutom om för mig att jag antagligen haft mängder med hälseneinflammationer, fast jag aldrig har märkt av det. Jag har iofs haft lite ont ibland, men det trodde jag bara var skoskav  för att mina hälar va så vassa typ....Men anledningen att dem är vassa var tydligen inflammation på inflammation på inflammation... Intressant. Men om några veckor kan jag iaf hämta mina nya inlägg å sen skall alla problem vara ett minne blott..... Kan det få vara så...snälla?

Vi körde förbi massa brandbilar, poliser och ambulanser vid Surte igår, på väg hem från träningen. Dem stod vid järnvägsspåren. En ny självmordskandidat trodde vi. Idag stod det i GT att det var en man och hans hund som var på väg hem från en fiskestund vid älven som blivit påkörda. Olycka med andra ord. Orättvist.

Sverige mötte USA igår på Ullevi....och vann. Bra det.

Imorgon är det dags för första riktiga träningsmatchen, Båstad räknas inte. Fröjered borta. Kan bli intressant. Ett lag som brukar springa mycket, det blir ett prov på var vi ligger till konditionsmässigt. Men nog ska vi vinna.....Fattas bara.

Sugen på något gott......ska fixa lite...


Kommentarer
Postat av: Pettson

Ja, jag ska försöka hinna. Annars blir det en back kort bara :) natti

2007-08-23 @ 22:24:15
Postat av: jonnah

gammal gammal tant


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback